środa, 11 listopada 2015

Ciężka sprawa

W ramach moich ostatnich przemyśleń (coś ostatnio mało sypiam) doszłam do wniosku że czas na poważnie rozpocząć pracować nad sobą. No i pomyślałam, spisałam wszystkie swoje wady na kartkę A4 (trochę tego było) i zaczynam po kolei...

Pierwszy na mojej liście - słomiany zapał.

Mam to od małego. Coś zacznę, nie skończę, znajdę coś innego. I tak w kółko. Coś mnie wciąga, ale tylko na chwilę bo już jest coś innego, "ciekawszego" do zrobienia. Przez ten mój słomiany zapał mam pełno rozgrzebanych projektów, które walają się po całym pokoju i wszystko zaczęte a nic nie skończone. Czas to zmienić! Koniec i basta - singielka przejmuje kontrolę nad własnym pokojem... i życiem.

Zaczęłam wczoraj. Na dobry początek postanowiłam skończyć układać puzzle, które przemieszczają się po mojej sypialni już 5 lat. Co więcej udało im się nawet zaliczyć przeprowadzkę, w tym swoim stanie częściowego złożenia. Mam tylko nadzieję, że nadal są kompletne.

Na drugi ogień mam w planach ukończyć wszelkiego rodzaju projekty typu DIY, które znajdują się to tu, to tam w różnym stanie wykończenia. Szkoda mi tego wszystkiego wyrzucić, więc muszę to powykańczać. Inaczej mój pokoik za niedługo zniknie a w jego miejsce powstanie muzeum niedokończonych pomysłów.

Życzę wam miłego dnia a ja idę pracować nad sobą i swoimi wadami.

23 komentarze:

  1. Singielko z chęcią zobaczyłabym te twoje DiY ;) U mnie na szczęście kończy się tylko na pomysłach. Wiele mam w głowie a mało realizuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Singielko z chęcią zobaczyłabym te twoje DiY ;) U mnie na szczęście kończy się tylko na pomysłach. Wiele mam w głowie a mało realizuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. O projektach to nie chce mi się już nawet gadać. Jak nie było to nie było a jak przyszła zgoda z góry to nie wiem gdzie ręce włożyć. Z poziomu łóżka pozdrawia BB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym problem. Tak się zbiera i zbiera a potem człowiek nie wie od czego zacząć.
      Również pozdrawiam - z poziomu fotela :)

      Usuń
  4. Wypisz na A4 swoje zalety. Zacznij nad nimi pracować, a nie starczy miejsca na wady :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zaletami jest u mnie problem - jakoś ciężko mi je w sobie znaleźć... Chowają się france po kątach i bawią ze mną w chowanego :p

      Usuń
    2. Zwab je czymś, czekoladą, ptasim mleczkiem, naleweczką. Próbuj, co lubią :D

      Usuń
    3. Muszę próbować. Może w końcu się ośmielą wyjść na światło dzienne :D

      Usuń
  5. Co, u licha, za projekty? Jesteś architektem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no chciałabym ale talentu brak.. Projekty decoupage, szydełkowe itp :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba je aż projektować?!

      Usuń
    2. Oj, czepiasz się szczegółów :p Tak sobie nazwałam bo mi ładnie brzmiało :)

      Usuń
    3. Matko... Nie no, nie czepiam się szczegółów, tylko pytam o to, czego nie rozumiem. Moja koleżanka robi na szydełku i wiem, że tylko wzorami się posługuje. To już teraz strach mi zapytać, co to jest to na "D", żeby nie być posądzoną o czepialstwo :))

      Usuń
    4. To na "D" czyli Do It Yourself - w tłumaczeniu "zrób to sam", czyli wszelkiego rodzaju robótki ręczne. Odnosi się do wszystkiego począwszy na szydełkowaniu a skończywszy na własnoręcznie wykonanym remoncie :)

      W sumie ja też lubię pytać jak czegoś nie łapię, więc ze swojej strony mogę obiecać że nie będę się więcej czepiać twojej dociekliwości ;)

      Usuń
    5. To może wrzuć jakieś własnorobótkowe zdjęcia?

      Usuń
    6. Wrzucę, wrócę tylko najpierw muszę coś skończyć :)

      Usuń
    7. * Wrzucę - cholera autokorekta w telefonie :p

      Usuń
    8. A bo do dupy z tymi telefonami :)

      Usuń
  7. Witaj w blogosferze,Nie przejmuj sie , tez czasem mam swoje prace ,ktorychnie skonczylam,nazywamy je UFOKAMI, skoncentuj sie bardziej i zrob najpierw jeden do konca,pozdrawiam i dziekuje za wizyte i komentarz,

    OdpowiedzUsuń
  8. Staram się jak mogę ale mój słomiany zapał przeważnie wygrywa walkę z koncentracja.

    Również dziękuje za wizytę i komentarz i oczywiście zapraszam ponownie :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słomiany zapał ? Dla mnie to też rozproszenie uwagi :) Jeśli robisz jedno i zaraz znajdujesz ciekawsze zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawych rzeczy nie brakuje - za to czasu zawsze mało... :D

      Usuń